Η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προϋποθέτει υποδομές.

Την ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης υποδομών που να «υποστηρίζουν» τις όποιες εξαγγελίες για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ κ. Πάρις Μπίλλιας μιλώντας στην ημερίδα που οργάνωσε ο ενημερωτικός ιστότοπος Voria.gr με θέμα τις συγκοινωνίες και το κυκλοφοριακό.

Ο κ. Μπίλλιας  στηλίτευσε την απουσία χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων από το σχεδιασμό των σταθμών του μετρό, αμφισβήτησε τις εκτιμήσεις της διοίκησης της «Αττικό Μετρό» για ολοκληρωμένη λειτουργία του το 2020, ενώ έθεσε και ερωτηματικά για τις εξαγγελίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περί προμήθειας νέων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ και μάλιστα τεχνολογίας φυσικού αερίου ή ηλεκτροκίνησης, που είναι αμφίβολο αν θα μπορεί να υποστηριχθεί από τις υφιστάμενες υποδομές του οργανισμού. Έκανε δε λόγο για αποτυχία του νέου μοντέλου λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και πρότεινε την προσφυγή σε μοντέλο ΣΔΙΤ.

Δείτε το βίντεο με την τοποθέτηση του προέδρου του ΤΕΕ/ΤΚΜ και το video με όλες τις ομιλίες ημερίδας.

Comments are closed