Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, προκειμένου να υποστηρίξει τα Μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», θα τους παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 17:00-21:00, απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.
Επιπλέον θα συγκεντρώνει ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.
Η υπηρεσία άρχισε τη λειτουργία της τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020.
Οι συνάδελφοι μηχανικοί μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες.
Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email (tee.eco.helpdesk@central.tee.gr) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.
Σημειώνεται πως η ομάδα εργασίας που συγκρότησε το ΤΕΕ για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τα Μέλη του ΤΕΕ, σχετικά με το πρόγραμμα “ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ-ΑΥΤΟΝΟΜΩ”, απαρτίζεται από συνολικά 27 μέλη.
Σύντομα αναμένεται να λειτουργεί και στο ΤΕΕ/ΤΚΜ αντίστοιχο help desk.