Σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες εξαιτίας της εμφάνισης του κορονοϊού (Covid – 19), τίθεται ως πρώτη και αποκλειστική προτεραιότητα η ασφάλεια και η καλή υγεία όλων και ιδιαίτερα η αποτελεσματική προφύλαξη των ευπαθών ομάδων.
Στο ΤΜΕΔΕ, ήδη η συντριπτική πλειοψηφία των εγγυητικών, σε ποσοστό άνω του 90%, εκδίδονται ηλεκτρονικά, χωρίς τη φυσική παρουσία του πιστούχου, καθώς από το 2017 το Ταμείο έχει ολοκληρώσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, πρωτοπορώντας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων, που ανακοίνωσε η Ελληνική Πολιτεία, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της εξάπλωσης της νόσου, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 23/3/2020 η εγγυοδοσία και πιστοδοσία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά.
Στο www.tmede.gr παρέχονται όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη εγγυοδοσία και πιστοδοσία, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες σε εικοσιτετράωρη βάση.
Σε κάθε περίπτωση, τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης των πιστούχων λειτουργούν καθημερινά από τις 8:00 μέχρι τις 17:00 και είναι τα εξής: 2103740171, 2103740170, 2103740551 και 2103740405.