Σε λειτουργία έχει τεθεί το νέο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Οι πολίτες μπορούν καθημερινά από τις 07:00 ως τις 22:00 να επικοινωνούν με τον ΟΣΕΘ στον τηλεφωνικό αριθμό 2314 172233 για όλα τα θέματα που αφορούν στην έκδοση και φόρτιση εισιτηρίων για τα αστικά και υπεραστικά λεωφορείο, την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) αλλά και πληροφορίες για τις λεωφορειακές γραμμές τις στάσεις κ.α.
Οι πολίτες που θα καλούν τον τηλεφωνικό αριθμό θα ακούν ένα ηχογραφημένο μήνυμα και στη συνέχεια θα συνομιλούν με το καταρτισμένο προσωπικό που έχει λάβει σχετική ενημερωτική εκπαίδευση.
Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει αρχικά για δυο μήνες και εφόσον κριθεί απαραίτητο, η λειτουργία του θα επεκταθεί.
«Αποφασίσαμε τη δημιουργία του τηλεφωνικού κέντρου για να τροφοδοτήσουμε όλους τους πολίτες με τις απαραίτητες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την προσωποποιημένη κάρτα, να καλύψουμε το μεγαλύτερο εύρος των πιθανών ερωτήσεων και να λύσουμε τυχόν απορίες που θα γεννηθούν στους πολίτες» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.