αγοράΓια κάθε επτά ιδέες για την ανάπτυξη προϊόντος μόνο η μία επιτυγχάνει. Δεν το λέμε εμείς, το ΜcKinsey Global Institute το λέει. Στο infographic παραπάνω εμφανίζονται τα 10 πράγματα, που πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτεί κάποιος όταν θέλει να λανσάρει ένα προϊόν. Γιατί σε αυτά “κρύβεται” η πιθανότητα αποτυχίας και από αυτά ξεπηδά η προοπτική της επιτυχίας.
Για παράδειγμα, σύμφωνα με τη CBΙnsights, στο 19% των startups που αποτυγχάνουν, ο λόγος είναι το γεγονός ότι αγνόησαν τον ανταγωνισμό. Αρα, η έρευνα αγοράς είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτεί κάποιος όταν σχεδιάζει ένα προϊόν (λογικό, αλλά κρίνοντας εκ του αποτελέσματος της έρευνας όχι πάντα αυτονόητο) .
Η κακή διαχείριση των project είτε από άποψη χρήματος είτε από άποψη χρόνου είναι επίσης τεράστιο πρόβλημα και άρα το project management πρέπει να σχεδιάζεται πολύ προσεκτικά σε κάθε νέο ξεκίνημα για το λανσάρισμα ενός προϊόντος.
Ενδεικτικό είναι ότι, σύμφωνα με τη Standish, το 83% των Project είτε έχουν καθυστερήσει σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα ή έχουν ξεπεράσει τον αρχικό προϋπολογισμό. Σε απλά ελληνικά, αν δεν το σχεδιάσετε σωστά, κάτι από όλα θα τελειώσει πριν φτάσετε στο λανσάρισμα του προϊόντος: είτε το χρήμα είτε ο χρόνος…
Δείτε και τα δέκα ΕΔΩ