Ο Αmit Sood, μηχανικός της Google και διευθυντής του Google Cultural Institute, μίλησε στους New York Times για το νέο άνοιγμα του κορυφαίου τεχνολογικού κολοσσού σε έναν χώρο που ίσως δεν θα το περίμενε κάποιος: τη μόδα. Πώς; Μέσω του We Wear Culture, ενός online αρχείου, το οποίο –όπως υποστηρίζει- θα έχει απήχηση στους πάντες: από την Ινδή μητέρα που θέλει να διαλέξει σάρι μέχρι τους οπαδούς της “haute couture.”
Το We Wear Culture αποτελεί ουσιαστικά μια επέκταση του project Google Arts & Culture, μιας online πλατφόρμας, που ο κ. Sood ανέπτυξε το 2011, με εικόνες έργων τέχνης από όλον τον κόσμο, σε υψηλή ανάλυση. Το νέο αρχείο μόδας συγκεντρώνει περισσότερα από 30.000 δείγματα ρούχων, με προέλευση 180 διάσημους πολιτιστικούς οργανισμούς ανά τον κόσμο, από το Metropolitan Museum of Art της Νέας Υόρκης μέχρι το Victoria and Albert Museum του Λονδίνου. Στο αρχείο του περιλαμβάνονται το «μικρό μαύρο φόρεμα» της Coco Chanel και οι κόκκινες γόβες που συχνά φορούσε η Marilyn Monroe.
Άρθρο με πληροφορίες από τους New York Times
Διαβάστε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ
Δείτε ΕΔΩ τη ΒΕΤΑ εκδοχή της σελίδας